Thursday, October 02, 2003

MeN.. CaN i EveR UnDeRstAnD tHeM?

Hari ni, tak tahu nak blog apa sebenarnya.. tapi sebab nak blog jugak, terpaksa blog. Actually nak citer my encounter with my ex malam tadi..

I so tak faham mamat ni.. Actually, bukan mamat ni sorang je yang I tak faham.. mamat-mamat lain pun I tak faham gak..

Anyway.. last night, me and my ex ni were sms-ing each other.. after like two years tak ber-sms ngan dia, tetiba malam tadi macam friendly lah pulak kan? And guess what? He has indeed improved his sms-ing skills.. Kalau dulu nak baca dia punya sms tu, macam baca clue untuk treasure hunt.. so susah nak faham apa yang dia nak cakap.. sebab dia suka sangat pakai shortforms.

Tapi semalam, okay pulak.. he spelt each word as it is.. so senang nak baca.. hmm.. must be the phone.. Dulu dia pakai this old Siemens (I think it's Siemens) phone, tapi sekarang dah pakai Nokia.. heheh.. See, I told you Nokia is more user-friendly.. Hmmm.. and I'm pretty sure dia pakai 'dictionary'.. sebab semua spelt correctly.. heheh..

Well anyways, yang buat I tak faham tu, is the way he treated me last night.. Ya Allah, macam baik lah pulak. Ala-ala macam masa tengah bercinta.. So manja..

(Why am I saying all these? I know I'll be subjected to more teasings after this.. sigh..)

Well apa pun... yang I tak faham is that we both know nothing is going to happen.. I mean, it's not like we're both gonna fall for each other pun lepas ni..

Urgh.. I'm rambling, I know. But sometimes, I just don't understand how men could react in such unexpected manner. Apa-apa lah. Malas nak fikir..

I'm just gonna take it slow.. I'm sure one day, I'll find a man who will love me, cherish me and adore me till kingdom comes! (hahah.. Ya right!). :-)

So, tu je lah nak cakap. How I don't understand men. How I don't understand their reactions and how I don't understand what they're trying to say.

Maybe I'm reading too much into things. Maybe I should leave everything at face value. Maybe I should learn to not think too much..

Hmmmmmm.........

0 Comments:

Post a Comment

<< Home