Thursday, April 08, 2004

GOsSiP.. gOsSiP..

It is 8.07pm and I am still in the office. Tunggu story clear. As I type this, I am sitting ngan 'U' and 'N'.. and guess what? They are gossiping!! Sheesh.. aku ingat, pompuan je yang gossip.. Rupanya, mamat mamat ni pun terror jugak bergossip.. So kelakar.

Of course I wasn't listening lah.. story terlalu complex untuk ku fahami..

Anyway, guess what? Sweet Leilaton actually bagi I a surprise from Anuar Zain semalam.. so best!! He actually wrote me a card: 'Hie ****, I (love) U :)' hehe.. gempaq jugak kalau Anuar Zain jatuh cinta ngan I, kan? Kah Kah Kah...

Oh.. I just don't feel like working today. Malas. Malas dengan segala-galanya. Maybe because I dah nak cuti next week and takde mood langsung nak buat kerja. Dah lah tu.. assignment macam apa ntah. But do I care or not? Obviously not lah..

Oh oh.. my boss threatened to send me to Harian Metro tadi. Simply because I made an intro in Malay. Dia gila ke apa.. or maybe he didn't get it last night. So PMS sikit.. hehehe...

You can see that I am trying to be funny here.. but I am not. I am tired. Tired of working. I nak gi gym.. tapi malas... hahahhaha... Okay okay.. note to self: MUST go to the gym before bcoming to work on Saturday...

Sigh.. sigh.. sigh.. Nak balik!! Tapi story tak clear. Maybe I should leave je.. tapi nak balik too early pun tak best gak. Cuz only ayah ngan I je kat rumah.. Mama dah gi Johor today.. sigh..

But I have to go home soon.. Sebab ada 'For Love Or Money'.. I hope Erin picks Eric.. sebab Eric tu cute, siot!!

Speaking of cute, last night I actually stayed up to watch Latte@8. Izam and Yasmin Ahmad were the guests.. tapi kan.. I thought I saw Izam's hair yang macam nak botak tu... :p

(must NOT talk about hair. It's not like my hair pun lawa kan...? hehe.. my hair is so messy and so tak terurus.. and yes, I am losing hair too...)

Okay lah.. nak balik lah. So penat nak tunggu.. Dah lah esok I ada assignment at 10am kat KUIM. KUIM tu kat mana tu pun I tak tahu.. whatever lah. I will just get lost alone!! hehehe...

Ayo.. these two guys tak habis habis cerita pasal Sai*ful. Yang kelakarnya, mamat tu memang suka bercerita and I guess since dia sibuk cerita kisah dia kat 'U', 'U' pun meneruskan legacy dia.. it's pretty amazing that 'U' can remember what Sai*ful told him. Kalau I, dah lama masuk telinga kanan keluar telinga kiri. No wonder he doesn't tell me anything anymore.. sebab kalau dia cerita pun, bukan I nak ingat... hahahhahaha...

Okay.. me going home now. See ya!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home