bLeARgH!
I'm annoyed. So dengar lah cerita ku ini..
Semalam, I was supposed to meet a friend.. (mari kita panggil dia A). I miss A and I was really looking forward nak jumpa dia lah. I was also supposed to see Rey*mee.. tapi demi A, I told Rey*mee, I can't see him, although I memang nak jumpa dia sesangat sebab nak bincang pasal sesuatu..
Well, I kena buat some decisions and I wanted to talk to Rey*mee. But I thought I nak jumpa A jugak and tanya pendapat dia jugak lah kan.
The thing is, tetiba, A suruh 'push-forward' our meeting. Okay lah. Memula tu, I thought dia nak jumpa I awal so that we can talk longer.. Rupanya, dia nak jumpa I awal sebab dia ada appointment nak jumpa orang lain. Can I say I was so bengang? Rasa macam 'second-class' friend pulak..
I mean, if I tak rapat ngan dia, okay lah. Ni, we were the closest of friends. We were in car accidents, we cried when we had problems with our respective partners, we talked to each other frequently on the phone.. (dulu lah).. we confided into each other about so many things.. Takkan nak spend dua tiga jam ngan dia tak boleh? It's not like we all jumpa selalu pun..
Anyway, sekarang ni, I rasa I macam cuma jadi 'filler' je... Filler macam kat suratkhabar tu.. pengisi ruang kosong.. Semalam, it was 'filling' me in between dia punya first and second appointments.
Boleh tak I rasa terkilan? Sigh..
Whatever lah.
I know lah.. the thing that I nak cakap ngan dia tu, probably isn't as important as the thngs yang berada dalam kepala dia sekarang.. but still.. takkan tak boleh spend some time dengar cerita I kot..
Bleargh. I'm annoyed.
Double bleargh. Bleargh. Bleargh.
ps./ In your haste semalam, you didn't even take the invitation card I made. Triple bleargh. Bleargh. Bleargh. Bleargh.
I'm annoyed. So dengar lah cerita ku ini..
Semalam, I was supposed to meet a friend.. (mari kita panggil dia A). I miss A and I was really looking forward nak jumpa dia lah. I was also supposed to see Rey*mee.. tapi demi A, I told Rey*mee, I can't see him, although I memang nak jumpa dia sesangat sebab nak bincang pasal sesuatu..
Well, I kena buat some decisions and I wanted to talk to Rey*mee. But I thought I nak jumpa A jugak and tanya pendapat dia jugak lah kan.
The thing is, tetiba, A suruh 'push-forward' our meeting. Okay lah. Memula tu, I thought dia nak jumpa I awal so that we can talk longer.. Rupanya, dia nak jumpa I awal sebab dia ada appointment nak jumpa orang lain. Can I say I was so bengang? Rasa macam 'second-class' friend pulak..
I mean, if I tak rapat ngan dia, okay lah. Ni, we were the closest of friends. We were in car accidents, we cried when we had problems with our respective partners, we talked to each other frequently on the phone.. (dulu lah).. we confided into each other about so many things.. Takkan nak spend dua tiga jam ngan dia tak boleh? It's not like we all jumpa selalu pun..
Anyway, sekarang ni, I rasa I macam cuma jadi 'filler' je... Filler macam kat suratkhabar tu.. pengisi ruang kosong.. Semalam, it was 'filling' me in between dia punya first and second appointments.
Boleh tak I rasa terkilan? Sigh..
Whatever lah.
I know lah.. the thing that I nak cakap ngan dia tu, probably isn't as important as the thngs yang berada dalam kepala dia sekarang.. but still.. takkan tak boleh spend some time dengar cerita I kot..
Bleargh. I'm annoyed.
Double bleargh. Bleargh. Bleargh.
ps./ In your haste semalam, you didn't even take the invitation card I made. Triple bleargh. Bleargh. Bleargh. Bleargh.

0 Comments:
Post a Comment
<< Home